Tuesday, March 13, 2007

Gatukonst i datorn.


Vi har haft gatukonst i skolan och nu ska vi blogga om det.


Jo, jag tog en bild på min gamla skola Tynneredsskolan. Har man gått där i fyra år av sitt liv nästan varje dag så går den platsen inte bort från minnet så enkelt. Så jag valde den platsen att kladda på (i photoshop).

Jag klistrade in en bild på ett galler och händer som höll om det för att visa att det kändes som ett fängelse ibland för mig. Jag tyckte det skulle passa bra in på skolmiljön också.

Sen så hoppas jag att folk som går där fattar det också. Jag hoppas att de blir ledsna, att de känner samma sak. Varför? Jo, jag praktiskt taget hatar 90% av folket som går där. Så det är klart att jag hoppas att de blir ledsna. Jag orkar inte gå in på varför jag inte tycker om dem men det skulle bli för långtråkigt att läsa. Så jag avslutar med att posta bilden här istället.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home